ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမ်ား

မေမွ်ာ္လင့္ရဲ မေမွ်ာ္လင့္တတ္ေအာင္ အထပ္ထပ္အခါခါ သင္ခန္းစာေတြ ရခဲ့ေပမဲ့ ေမွ်ာ္လင္ေနဆဲပါ

ေမွ်ာ္လင့္တတ္တဲ့ေ၀ဒနာက အားေကာင္းေမာင္းသန္ စြာက်ေနာ္ကုိ နွိပ္စက္ေနတယ္

မ ကုိက်ေနာ္လုိခံစားတတ္ေအာင္ ကုိယ္ခ်င္းမစာခုိင္းေတာ့ပါဘူး မ

ဦးေနွာက္ရဲ. အသိဥာဏ္က နွလုံးသား ရဲ.ေစစားခ်က္ ေအာက္မွာ လ်ားေမွာက ္က်ရူံးေနျပီ မ

လူသားနွစ္ေယာက္ လက္တြဲ ျခင္း ရင္းနုီးစြာဆက္သြယ္ျခင္း ရဲ. အဓိပၸၸါယ္ကေလ အခ်စ္ လုိ.က်ေနာ္ ယုံၾကည္တယ္

နားလည္မႈဆုိတာ အခ်စ္ေပၚေပါက္ျပီး မွ လုိအပ္လာတဲ့အရာ တစ္ခုပါ မ

မ က အားနာလုိ. မေကာင္းတတ္လုိ. သနားလုိ.လာေတြတာ ေလွ်ာက္ျပီးသားလမ္းမုိ. ဆက္ေလွ်ာက္ရတာမ်ဳိး မျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူး မ

က်ေနာ္က မ ကုိအဆင္ေျပေပ်ာ္ရြင္ေစခ်င္တာပါ မ

မ အခ်စ္ကုိ က်ေနာ္သိပ္ေမွ်ာ္လင့္တာ မရဲ. က်ေနာ္ေပၚ ထားတဲ့ ဂရုစုိက္မႈေတြကုိ  မ ထင္ထားတာထက္ ေပ်ာ္ရြင္ယစ္မႈးေနတတ္တာကုိ

မ မသိေလဘူးလားဟင္

ရင္ထဲ့က ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းအေဆာက္အအုံဟာ ဆက္တည္ေဆာက္ဖုိ. နဲ.ျပိဳပ်က္ဖုိ.ကုိ မ ေစစားနုိင္ပါတယ္ မ

က်ေနာ္ ကုိ ထားခဲ့ရင္လည္း မ ကုိအျပစ္ မဆုိခ်င္ပါဘူး ေမွ်ာ္လင့္ေနတတ္တဲ့ က်ေနာ္ရဲ.အျပစ္ပါပဲ မ

Pandora box ထဲက တစ္ခုထဲက်န္တဲ့ ေမွ်ာ္လင္ျခင္းရယ္ အေ၀းမထြက္သြားပါနဲ့။

လူသားတုိင္း ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမ်ားျပည္၀ပါေစ။

မ ရဲ. နွလုံးသားရဲ. ရင္ခုန္တတ္ၾကြမႈမ်ားဟာ တျခားတစုံတေယာက္ အတြက္ဆုိတာ ဆုိတာ သိေပမယ္ က်ေနာ္မွာ နွလုံးမသြင္းနုိင္

လက္မခံနုိင္ ေသးဘူး မ

က်ေနာ္ နွလုံးသား က ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္မ်ားစြာ တျခားအျပစ္အနာအဆာ မ်ားစြားနဲ. က်ေနာ္အသားက်ေနပါျပီ

မ က်ေနာ္ကုိ ထားခဲ့ ပစ္ထားခဲ့ရင္လည္းရပါတယ္

မ တေန.ၾကရင္ က်ေနာ္ကုိ ျပန္ ခ်စ္မယ္ ဆုိတဲ့ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေလးေတာ့ ထား ထားပါရေစ မရယ္

ခ်စ္တာထက္ပုိ ေလးနက္၀င့္ထည္တဲ့ ျမတ္နုိးမႈမ်ားနဲ႔

One thought on “ေမွ်ာ္လင့္ျခင္းမ်ား

  1. နင္ဖတ္ေစခ်င္တဲ့ blog ကို ငါဖတ္သြားပါျပီ
    ေက်နပ္ရဲ႕လား –သူငယ္ခ်င္း—-blogေလး ကလွပါတယ္—–
    နင္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈတိုင္းအတြက္ ငါ့လက္ခုပ္သံေတြဘယ္ေတာ့မွမဆဲပါဘူးဟယ္——
    သူငယ္ခ်င္း

    Like

Leave a Reply

