သာသနာ့ေရေသာက္ျမစ္ၾကီး အေရး အပုိင္း ၃

 

ပရိယတၱိ သာသနာေတာ္အေၾကာင္းေရးရင္းေရးရင္း ေဖဘုတ္က ကြန္မန္႕ေတြကုိ ၾကည္႕ ရင္း ေရးရတာ အားရပါတယ္။ အျမင္ေတြ ဘယ္လုိပင္ကြဲကြဲ သာသနာေတာ္ကုိ ေရရွည္တည္တံေစခ်င္တာ လူတုိင္းပါပဲ။ ရႈျမင္တာ မတူလုိ႕ အျမင္ ယူဆပုံလည္း ကြဲလာၾကတာေပါ့ေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီကိစၥေလးကုိ အေရးတယူရွိျပီး ေ၀ဖန္ေပးၾကေတာ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

အခုအပုိင္းက ေနာက္ဆုံးပုိင္းပါ စိတ္ယဥ္ေက်းမူပုိင္း ဘာသာေရးကိစၥမွာ တလြဲ ဆံပင္ေကာင္းတာေတြ တတ္သေလာက္ မွတ္သေလာက္ေရး ေရးသြားပါမယ္။က်ေနာ္ရဲ႕ အတၱမေနာဟိ မကင္းတာမုိ႔ အမွားပါရင္ ေ၀ဖန္ေပးၾကဖုိ႕ လည္းေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။

ေမာင္ၾကီးတေစာၦေၾကာက္တယ္

တစ္ခါက ဖတ္ဖူးတဲ့ ျမန္မာနုိင္ငံရဲ႕ ပတ္သတ္တဲ့ ယဥ္ေက်းမူ မနုႆေဗဒဆုိင္ရာ က်မ္းတစ္ခုအေၾကာင္း ဆရာတစ္ေယာက္ဆီကေန ၾကားဖူးပါတယ္။ ဒီက်မ္းက ျဗိတိသွ် လူမ်ဳိးတစ္ေယာက္ေရးထားတာပါ။ လူမ်ဳိးျခားဆုိေပမဲ့ ပညာရပ္ဆုိင္အျမင္နဲ႕ ေသေသခ်ာခ်ာ စစ္တမ္းထုတ္ျပီး ေရးထားတာ။ ဒီအထဲက ဆရာေျပာဖူးတဲ့ အေၾကာင္းက ျမန္မာလူမ်ဳိးေတြ ဟာ ဘုရားမွာ ဆုေတာင္းရင္ နိဗၺာန္မဂ္ဖုိလ္ ရဖုိ႕ ဆုေတာင္းတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ဘ၀ ဘာျဖစ္ခ်င္လဲ ေမးေတာ့ နတ္ျဖစ္ခ်င္သူနဲ႕ ျဗဟၼာျဖစ္ခ်င္သူနဲ႕ လူျပန္ျဖစ္ခ်င္သူေတြမ်ားတယ္ လူျဖစ္ရင္ ရဟန္းျပဳခ်င္သလားဆုိေတာ့ ျပဳခ်င္ပါတယ္ဆုိတဲ့ သူက ၅ ရာခိုင္နဴန္းပဲ ရွိသတဲ့။ ဆရာကဒါကုိေျပာျပေတာ့ က်ေနာ္ ဦးပုည ေတးတပ္ တစ္ပုဒ္က ေမာင္ၾကီး တေစာၦေၾကာက္တယ္ဆုိတာကုိ သြားသတိရမိေသး။ က်ေနာ္တုိ႕ေတြဟာ နိဗၺာန္ကုိ လုိခ်င္ေပမဲ့ တေစာၦေၾကာက္သူက မ်ားသားကုိး။

ကံေၾကာင့္ သတဲ့လား

ပရိယတၱိ စာသင္တုိက္ေတြ ခ်ဳိတဲ့တာ မေလာက္ဌတာ အခက္ခဲေတြေနတာ ကံေၾကာင့္လား။ ကံေၾကာင့္လည္း အေၾကာင္းအရင္းတစ္ခု ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။ သုိ႕ေသာ္ ကံေၾကာင့္မဟုတ္ပဲ ခ်ဳိတဲ့ ေနရတာေတြ ရွိပါတယ္ ကံစိတ္ဥတု အဟာရ အေၾကာင္း တရား ေလးပါး ညီညြတ္မွ အလုပ္ျဖစ္မယ္မလား။ ကံဆုိတာ ေကာင္းတယ္ထားအုန္း စိတ္ လုိေျပာနုိင္တဲ့ လူေတြရဲ႕ သေဘာထားအျမင္ေတြ ဥတုလုိ႕ ေျပာနုိင္တဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ အေျခအေနေတြ အဟာရလုိေျပာနုိင္တဲ့ ေထာက္ပံမူေတြ ကုိ ဥာဏ္နဲ႕ မယွဥ္ရင္ အလုပ္မျဖစ္ဘူးလုိ႕ ထင္ပါတယ္။ ေနာက္ က်ေနာ္တုိ႕ ဗုဒၶဘာသာက ကံထက္ ဥာဏ္ကုိ အဓိကထားတယ္ မဟုတ္လား။ ဒါေၾကာင့္ ဥာဏ္နဲ႕ လွဴတယ္ဆုိျပီးေတာင္ ေျပာၾကေသး။ေျပာျပီး ေျပာတဲ့အတုိင္း လုပ္ဖုိ႕ေတာ့ လုိေနပါျပီ။

အထိမခံ ေရႊပန္းကန္

စာအုပ္ေတြထဲမွာ ဗုဒၶဘာသာဟာ ၀ိဘဇၨ၀ါဒ တရားဂုဏ္ေတာ္ေတြမွာေကာ ၾကိဳက္တဲ့ သူ ၾကိဳက္သလုိစမ္း ဘယ္ဘက္ က စမ္းစမ္း ညာဘက္က စမ္းစမ္း ကုံလုံျပည္စုံျပီးသားလုိ႕ ေျပာထားေပမဲ့။ နဲနဲေလး စမ္းမိရင္ အဓမၼ၀ါဒီ ဘာညာ၀ါဒီ ေျပာေနၾကတာ သိမွာပါ။ ဒါကုိေၾကာက္လုိ႕ ေကာင္းေကာင္း မေတြးရဲတဲ့ သူေတြအမ်ားၾကီး။ မေမးရဲ႕တဲ့ သူေတြ အမ်ားၾကီး။ မေရးရဲတဲ့ သူေတြ အမ်ားၾကီး။ ေတြးရဲ ေရးရဲ ေမးရဲလုိ႕ ေျမာင္းထဲ ေရာက္သြားသူေတြလည္း အမ်ားၾကီး။ အေနာ္ကေတာ့ ေၾကာက္ပါတယ္။

လူမူေရးနဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္ရန္

ဗုဒၶဘာသာကုိ ေခတ္အျမင္နဲ႕ ရူျမင္ျပီး ေရးသားထားခ်က္ေတြက အေတာ္နည္းပါတယ္ ေနာက္ လူမူဘ၀ မွာ လက္ေတြ႕ အသုံးခ်လုိ႕ ရေအာင္ ေရးတာဆုိလည္း အေတာ္နည္းပါတယ္။ ဗုဒၶတရားေတာ္္မ်ားဟာ ဧကရသ နိဗၺာန္ကုိ ေရွးရူေပမဲ့ ေလာကီအက်ဳိးစီပြားရရာရေၾကာင္းေတြ အေတာ္အမ်ားပါပါတယ္။ နုိဗယ္ဆုရွင္ ရႈးေမကာေရးတဲ့ Small is Beautiful ဆုိတဲ့ စာအုပ္ဆုိ စာေရးသူကုိယ္တုိင္ ျမန္မာျပည္လာျပီး ျမန္မာ့ဗုဒၶဘာသာလူမူဘ၀ ကုိေလ့လာျပီး ေရးသားထားတာပါ။ က်ေနာ္တုိ႕ ကေတာ့ အဲဒါ ငါတုိ႕ျမန္မာျပည္ က အေတြးေခၚရျပီး ေရးတာလုိ႕ ေျပာျပီး ဂုဏ္ယူယုံမွတပါး သူလုိ စာအုပ္မ်ဳိး ျပုစုမဲ့သူရွားမွရွား ပါပဲ။ မေလးရွားမွာဆုိ Ksi. Dhammananda ရဲ႕ Human life and problems က နာမည္ၾကီးပါတယ္။ ထုိင္းမွာဆုိ ဘိကၡဳဗုဒၶဒါဒရဲ႕ Dhammi Socialist ဆုိတာ နာမည္ၾကီးပါတယ္။ ေနာက္ ဆုလပ္ ရဲ႕ Socially Engaged Buddhist ဆုိတာနာမည္ၾကီးပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ ဆီမွာေတာ့ ဦးေရႊေအာင္ရဲ႕ စာအုပ္ေတြရွိတယ္ (ေနာက္ရွိရင္လည္း ရွိမယ္ က်ေနာ္ေလ့လာတာ အားနည္းတာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္မွာပါ)။ မဟာယန စာအုပ္ေတြဆုိတာေတာ့ ေျပာမေနနဲ႕ လူမူေရးနဲ႕ ပတ္သတ္တာ အကုန္ပါတယ္။ စာအုပ္တင္ေရးတာလားဆုိေတာ့လည္း မဟုတ္ဘူး။

ထုိင္းနဲ႕ ကေမာၻဒီယားမွာဆုိ ေအာ္ဂင္းနစ္ အစားစာေတြ စားဖုိ႕ ကုိ ရဟန္းေတာ္ေတြ က စခဲ့တယ္။ အသင့္အစားစာေတြ ေအာ္ဂင္နစ္မဟုတ္တဲ့ အစားစာေတြ မဟုတ္ရင္ အလွဴမခံဘူးဆုိပဲ။ ( ျမန္မာျပည္ မွေတာ့ Fast Foods ကုိ ဘုန္းဘုန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားၾကိဳက္ၾကတယ္)

ထုိင္းရဟန္းေတာ္ေတြေဆာင္ရြက္မူေၾကာင့္ ထုိင္းရဲ႕ AIDS HIV ျဖစ္ပြားနႈန္းက တစ္၀က္ေလာက္ ေလ်ာ့က်သြားတယ္။ ကေမာၻဒီယားမွာ မဟာေဂါစနႏၵ က ျငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ထုိင္းကေန ကမာၻဒီယားကုိ လမ္းေလ်ာက္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါ ေထရ၀ါဒရဟန္းေတာ္ေတြပါ။ ေထရ၀ါဒ အစစ္လား အတုလား က်ေနာ္မသိပါ။

က်ေနာ္တုိ႕ တုိင္းျပည္မွာေကာ ဒါမ်ဳိးေတြ မရွိဘူးလားဆုိေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါေပသိ နုိင္ငံ နဲ႕ လုပ္သူနဲ႕ မမွ်ပါ။ အေရွ႕ေတာင္အာရွမွာေကာ တစ္ကမာၻလုံးမွာေကာ ဘိကၡဳနီသာသနာျပန္စ သင့္ပါတယ္ ပထမဆုံး ေျပာခဲ့ သူက အရွင္အာဒၵိစ၀ံသပါ ( လယ္တီဆရာေတာ္ၾကီးရဲ႕ နုိင္ငံျခားျပႆနာအေမးအေျဖ စာအုပ္ပါ ေျဖၾကားခ်က္ကုိ အဓိကထားျပီး ဘိကၡဳနီ၀ိေသာဒနီ နဲ႕ ဘိကၡဳနီ အေရးေတာ္ပုံက်မ္းကုိ ေရးခဲ့ ပါတယ္- ၁၉၁၂ ခုနွစ္ေလာက္ကပါ) ဒီက်မ္းအေရး ေကာင္းလုိ႕ ဂ်ဴဗလီေဟာ မွာ ေဆာ္ပေလာ္တီးခံရျပီး စိတ္ညစ္ကာ လူထြက္သြားတဲ့ ပညာရွိၾကီးပါ။ သူတပည္က ကမာၻသာသနာျပဳ အရွင္ေသဌိလ ပါ။ (ထုိင္းက ဘိကၡဳနီတုိ႕ မသစၥာ၀ါဒီ တုိ႕ ထက္ မ်ားစြာ မ်ားစြာ ေစာပါတယ္)

ေနာက္ ဘုန္းဘုန္းေဒါက္တာဦးေရ၀တဓမၼဆုိ ကမာၻျငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ကုလသမဂၢ အထိ စာတမ္း တင္သြင္းခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ္ၾကီးပါ။

ေနာက္လည္းရွိပါေသးတယ္ ဒီလုိေတြ ရွိေပမဲ့ လူေတြ သိပ္မသိၾက။ တစ္ဦးေကာင္းတစ္ေယာက္ ေကာင္းတာ တစ္တုိင္းျပည္းလုံး သေဘာမေဆာင္ပါဘူး။ တစ္တုိင္းျပည္လုံး ဒီလုိေတြလုပ္ရမယ္ေျပာတ မဟုတ္ေပမဲ့ ဒီလုိ လုပ္ခဲတဲ့ သူေတြ ကုိ လူေတြ မ်ားမ်ားသိေအာင္ လုပ္သင့္ပါတယ္။အခု က်ေနာ္ေျပာသြားတဲ့ ဆရာေတာ္ၾကီးေတြ က ပရိယတၱိနဲ႕ ပတ္သတ္လာရင္ အေက်ာ္ေဇယ် ဆရာေတာ္ၾကီး ေတြ ပါ။ ဒီဆရာေတာ္ၾကီးေတြဟာ သူတုိ႕ သိထားတဲ့ ပရိယတၱိအသိ ေတြနဲ႕ လူမူနယ္ပယ္ထဲေရာက္ေအာင္ ၾကံေဆာင္ခဲ့ သူေတြ ပါ။ သုိ႕ေသာ္ လူ အေတာ္အမ်ား ေမ့ေနၾကပါျပီ။

နုလုံးသားတံခါးေလးကုိ ဖြင့္ထားပါ

က်ေနာ္ အိႏိၵယ ေျမာက္ပုိင္း ဂ်မူး နဲ႕ ကတ္ရွမီးယားျပည္နယ္က လာဒါတ္ေဒသ ကုိသြားေတာ့။ လာဒါတ္မဟာေဗာဓိ ရိပ္သာကုိေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီက ဆရာေတာ္ Ven. Sanghasena နဲ႕ေတြ ခဲ့ပါတယ္။ လာဒါတ္ေဒသက သိတဲ့ အတုိင္း တိဘက္ အိႏိၵယ နယ္စပ္ ဆရာေတာ္က လာဒါခီ(လာဒါတ္ေဒသရွိလူမ်ဳိး) မိရုိးဖလာက တိဘက္ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ဒါနဲ႕ ျမန္မာျပည္က အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာဗုဒၶတကၠသုိလ္ ကုိ လာတတ္တယ္။ လာတတ္ျပီး ေထရ၀ါဒ ရဟန္းအျဖစ္ခံယူတယ္ ေနာက္ ထုိင္းက မဟာစူလေလာင္ကြန္ မွာေက်ာင္းတတ္တယ္။ ျပီးတာနဲ႕ လာဒါတ္ေဒသမွာ သာသနာျပဳေနတဲ့ ေထရ၀ါဒ ေဒသခံ ရဟန္းေတာ္တပါးပါ။ သူပတ္၀န္းက်င္က မဟာယနေတြေနာ္။ ဒါေပမဲ့ မဟာယနေတြ ကုိယ္တုိင္က သူကုိ ေထာက္ပံၾကတယ္။ ဒလုိင္းလာမာၾကီးက သူရဲ႕ ရိပ္သာကုိဖြင့္ေပးတယ္။ သူလုပ္ထားတာေတြ က ပညာေရး က်န္းမာေရး၊ လူမူေရး သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ေရး ေတြ လုပ္တယ္။ အိႏိၵယ အစုိးရ ကေကာ အျခားဗုဒၶဘာသာ အဖြဲ႕စည္းေတြကေကာ ဆုေတြ အမ်ားၾကီးေပးထားတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ တုိင္းျပည္က သီတဂူဆရာေတာ္ၾကီးေတာင္ သူဆီ သုံးေခါက္ေလာက္ လာျပီး ခ်ီးေျမာက္ေသး သဗ်။ သူေက်ာင္းမွာ ျမန္မာျပည္က ေစတီပုံစံေလးေတာင္ေတြခဲ့ေသး။ သူ က်ေနာ္ကုိ ေျပာတဲ့ စကား က Meditation in Action and Compassion in Action သတဲ့ဗ်ာ။

က်ေနာ္တုိ႕ ျမန္မာရဟန္းတစ္ပါးပါးက နုိင္ငံျခားက ျပန္လာျပီး မဟာယန ရဟန္းျဖစ္ေျပာင္းကာ ျမန္မာျပည္မွာ သာသနာျပဳခဲ့ရင္ေကာ………………..

လူမ်ဳိးၾကီး၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာ

ဗုဒၶဘာသာ ဗမာလူမ်ဳိးတဲ့ ဗမာလူမ်ဳိးဆုိ ဗုဒၶဘာသာပဲ ဗုဒၶဘာသာဆုိ ဗမာလူမ်ဳိးပဲ။ ဒီစကား ကုိ အိႏိၵယ ႏြယ္ဖြား ပုဂၢိဳလ္ၾကီးတစ္ဦး တည္ေတာင္ထားတဲ့ ျမန္မာျပည္၀ိပႆနာဌာနတစ္ခုက ေက်ာင္းအုပ္ဆရာ(ျငိမ္း)ဦးေလးၾကီး တစ္ဦးက ၇၀၀ ေလာက္ရွိတဲ့ ကေလးေတြ ကုိေျပာတဲ့ စကားပါ။ (က်ေနာ္ကံေကာင္းသည္ သူေက်ာင္းမွာေက်ာင္းသားမျဖစ္တာ) (မွားလား မွန္လား က်ေနာ္မသိ)

ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ရခုိင္လည္းရွိပါတယ္၊ ရွမ္းလည္း ရွိပါတယ္၊ မြန္လည္း ရွိပါတယ္၊ ကရင္လည္းရွိပါတယ္ အျခားတုိင္းရင္းသားေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ရဟန္းေတာ္ေတြ ဆုိရင္လည္း တုိင္းရင္သား ရဟန္းေတာ္ေတြ တပုံၾကီးပါ။ သုိ႕ေသာ္ ပရိယတၱိသာသနာေတာ္ကုိ ျမန္မာစာနဲ႕ ျပဳစုေလတယ္။ တုိင္းရင္သား ဘာသာစုံ ေလ့လာနုိင္ေအာင္ ျပဳစုရင္ ပုိမေကာင္းေပဘူးလားဗ်ာ။ နုိင္ငံသားတုိင္းရသင့္တဲ့ နုိင္ငံသားစီစစ္ေရးကဒ္ ျပား လုပ္ရင္ ကုိးကြယ္တဲ့ ဘာသာ ဗုဒၶဘာသာဆုိ ဗမာ ဆုိတာ ပါျပီးသား လာမေျပာနဲ႕ အလုပ္ရႈပ္တယ္။ အျခားဟာ တည္႕ခ်င္ရင္ ၾကာမယ္ လာမယ္ ေမွ်ာ္……..

ေနာက္ ဒီတုိင္းရင္းသား ရဟန္းေတာ္ေတြ ရဲ႕ ခံစားခ်က္ နဲ႕ ဒီကိစၥေတြေပၚသူတုိ႕ရဲ႕အျမင္ ကုိ ေမးၾကည္႕ ပါ ဘာေျဖမလဲ ဆုိတာ သိရပါမယ္။ က်ေနာ္ေတာ့ မေျပာလုိပါ။ (တုိင္းရင္းသား စည္းလုံးညီညြတ္ေရး ဆုိတာ ဆုိင္းဘုတ္ေပၚမွာ)

လွဴၾကပါဗ်ာ

ရုပ္အဆင္းကုိၾကည့္ ၾကည္ညိဳခ်င္တာ သုံးပုံ နွစ္ပုံ ( ဟယ္ဆရာေတာ္ေလးက ေခ်ာလုိက္တာ – မုံရြာစီပြားေရးတကၠသုိလ္က ဆရာမတစ္ေယာက္တရားပြဲတစ္ခုတြင္ ေျပာေသာစကား) ေခါင္းပါးေသာ အက်င့္ ကုိ က်င့္တာကုိ ၾကည္ညိဳတဲ့သူ သုံးပုံတစ္ပုံ (ဟုိဆရာေတာ္က သတ္သတ္လြတ္စားတာဟဲ) တရားစစ္တရားမွန္ကုိ က်င့္သုံလုိ႕ၾကည္ညိဳတဲ့ သူ ကား ………………………………………

ဒီေတာ့ သကၤန္းညစ္ညစ္ ေပဂ်စ္ဂ်စ္နဲ႕ စာေပပရိယတ္ ကုိသင္ၾကားေနေသာ စာသင္သားတုိ႕အား လွဴသူရွား လိမ့္မယ္။ မလွဴေတာ့ အေရာင္မထြက္ အေရာင္မထြက္ေတာ့ မလွဴ ဂ်ာေအးကုိ သူအေမရုိက္ေတာ့ တယ္…..

လုိေနတာကုိ လွဴမွာလား ပုိေနရာ ကုိ လွဴမွာလား (ကုိယ္ဘာသာကုိယ္စဥ္းစားၾကဗ်ာ)

Enlighten Myanmar

တစ္မ်ဳိးသားလုံး ဥာဏ္အလင္းရေရး ဒီစကားကုိ စေျပာတာက အိႏိၵယက ဇာတ္ခြဲျခားမူကုိ ဆန္႕က်င္တဲ့ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေခါင္ေဆာင္ၾကီး ေဒါက္တာ အမ္ဘက္ကာ ေျပာတဲ့ စကားပါ။ သူေျပာခဲ့တာေတာ့ Enlighten India လုိ႕ေျပာခဲ့တာ ပါ သူက ဘာသာေရးတင္မဟုတ္ ဥပေဒေရးရာပါ ကၽြမ္းက်င္သူတစ္ေယာက္ ပါ။ အေသးစပ္အက်ဆုံး အိႏိၵယအေျခခံဥပေဒက သူေရးခဲ့တာေပါ့။ သူေျပာခဲ့တာက တစ္နုိင္ငံလုံး နုိးၾကားဖုိ႕ လုိတယ္ ဥာဏ္ရွိဖုိ႕ လု်တယ္ဆုိတာပါပဲ။ ျမန္မာျပည္မွာ တစ္ဦးခ်င္စီ ေတာ္တဲ့ သူေတြ အမ်ားၾကီးပါ ဒါေပမယ္ တစ္မ်ဳိးသားလုံး သေဘာ မေဆာင္ပါဘူး။ သာသနာေတာ္ကလည္း လုိအပ္ေတြ ရွိေနမွာပါ ဒီေတာ့ လုိအပ္ခ်က္ေတြ အားနည္းခ်က္ေတြကုိ လစ္လ်ဳရူျပီး အားလုံးေကာင္းပါတယ္ခင္ဗ်ာဆုိရင္ လည္း သေဘာပါပဲ။ ဒုကၡကုိသိမွ တစ္မ်ဳိးသားလုံး ဒုကၡ (National Problem) ကုိ ျဖစ္ေနပါတယ္ ရွိေနပါတယ္ လုိအပ္ေနပါတယ္ လက္ခံျပီး ဒုကၡျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း သမုဒၵယ(Case of National Problem) ကုိ ရွာကာ ဒုကၡလြတ္ေၾကာင္း မဂၢ ( National Strategy) ကုိ က်င့္ျပီး ရည္မွန္းရာ တစ္မ်ဳိးသားလုံး ဥာဏ္အလင္း န္ိေရာဓ (National Enlightenment) ရဖုိ႕ နီစပ္မယ္လုိ႕ ယုံၾကည္ပါတယ္။

ေရေသာက္ျမစ္ၾကီး စီးဆင္းမွ နိဗၺာန္မည္သာ ပင္လယ္သာသုိ႕ ေရာက္ရွ္ိနုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာခ်င္ ပါတယ္။

ျပီးပါျပီ။

p.s ဒီပုိစ္ေလး စေရးျဖစ္ဖုိ႕ တုိက္တြန္းတဲ့ ဓမၼအကုိၾကီး ကုိ၀ိ၊ ကုိ၀ိကုိ အီးေမးလ္ပုိ႕ ျပီး ေမးခြန္းထုတ္ တဲ့ ဆရာေတာ္၊ အေရးတယူ အခ်ိန္ေပးဖတ္ရႈတဲ့ စာဖတ္သူေတြ၊ ဦးေနွာက္မုန္တုိင္းဆင္ျပီး ဆက္ေရးျဖစ္ေအာင္ ခြန္းအားေပတဲ့ စာဖတ္သူေတြ အားလုံး ေက်းဇူးတင္ ပါတယ္ သူုတုိ႕သာ မရွိရင္ ဒါကုိ မေရးျဖစ္ပါ။

ဆက္ေရးခ်င္ေသာ္လည္း ဘယ္လုိ ေရးရမွန္းမသိတာရယ္ ငါးသုိင္းမ်ား၍ ဟင္းဟုန္မွာဆုိးေသာေၾကာင့္ ဒီတင္ ရပ္တံ လုိက္ပါတယ္

က်ေနာ္တစ္ဦးတည္း အျမင္ ပုဂၢဳလဓိဌာန္မုိ႕ အမွားအယြင္းေတြ မလြဲမေသြ ပါမွာပါ။ က်ေနာ္အေကာက္အယူလြဲခဲ့တာရွိရင္ ဒီအတုိင္းၾကည္မေနပဲ မွားယြင္းခဲ့တာကုိ ျပင္ဆင္ေပးဖုိ႕နဲ႕ လုိေနတာမ်ားရွိရင္လည္း ျဖည္႕စြက္ေပးၾကဖုိ႕ ဖိတ္ေခၚ ပါတယ္။

ေမာင္ဥဂၢါ

ဟိမ၀ႏၱာေတာင္ေျခ မိဂဒါ၀ုန္အင္စတီက်ဳ

တန္ေဆာင္မုန္း လျပည္ေက်ာ္ ၈ ရက္ေန႕ ၁၃၇၃ ခုနွစ္

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s